İnsan bazen hayat telaşesinin ardına saklıyor acılarını... Yemek yiyorsun, geziyorsun, arkadaşlarınla buluşuyorsun, hatta gülüyorsun da. Sonra ansızın bir göz dalmasıyla gelen nötrleşme…O an anlıyorsun, bir şeylerin eksik olduğunu ve yolunda gitme…
Devamı